Tekintse meg szolgáltatásainkat.
Könyvelő irodánk maximálisan rugalmasan áll ügyfeleink egyedi igényeinek kiszolgálására. Minden vállalkozás számára a legelőnyösebb szolgáltatás típust biztosítjuk, ezáltal a vállalkozások pénzügyi és adminisztrációs terheit kívánjuk csökkenteni.
Klasszikus könyvelés:
Ügyfeleink papíralapú bizonylatait, melyek érkezhetnek szekennelt, befotózott, vagy fizikailag eljuttatott formában, manuálisan rögzítjük folyamatosan a könyvelési rendszerünkbe. Ezáltal biztosítjuk ügyfeleink részére a releváns információk elérését.
Online könyvelés:
Az elektronikusan megküldött vevő, szállító, pénztár, banki és egyéb elektronikus bizonylatokat automatikusan feldolgozzuk könyvelési rendszerünkbe. Ügyfeleink így rövid idő alatt juthatnak hozzá a vállalkozásuk működéséhez szükséges naprakész számviteli, pénzügyi adatokhoz, információkhoz.
Távkönyvelés:
Távkönyvelés során ügyfeleink könyvelési rendszeréhez csatlakozunk hozzá távoli eléréssel. Ügyfeleink alkalmazottai végzik el a számviteli adatok rögzítését, ezután Könyvelő irodánk munkatársai ellenőrzik a könyvelés helyességét számviteli és adózási szempontból. Ügyfeleink számára a bizonylatok helyes feldolgozása végett folyamatos pénzügyi, számviteli mentorálást biztosítunk távolról.
Minden ügyfelünknek igény szerint távoli hozzáférést biztosítunk könyvelési rendszerünkhöz. A számviteli bizonylatok feldolgozása után ügyfeleink önállóan lekérhetik pénzügyi, számviteli adataikat, azonnali információt kapnak vállalkozásuk eredményességéről.
Riporting/Kontrolling:
Ügyfeleinknek folyamatosan és naprakészen biztosítjuk az alábbi számviteli, adózási jelentéseket:
- Vevő/ szállító rendezett és rendezetlen listák,
- Bank és pénztár egyenlegek,
- Aktuális főkönyvi kivonatok,
- Részletes ÁFA analitikák,
- Eredménykimutatás.
A könyvelés elkészítését követően a havi, negyedéves, éves rendszerességű bevallásokat elkészítjük, valamint évzáráskor az éves beszámolót elkészítjük és elektronikusan megküldjük az adóhatóságok és egyéb szervezetek részére.
Könyvelő irodánk tapasztalt és szakképzett munkatársai rugalmasan biztosítják a naprakész gyors bérszámfejtési szolgáltatást ügyfeleink számára.
Ügyfeleink dolgozóinak jelenléti adatait megküldhetik személyesen, emailen vagy elektronikus formában könyvelő irodánkhoz.
Munkatársaink a munkaügyi adatok beérkezését követően azonnal rögzítik az adatokat a bérszámfejtési rendszerünkbe. A bérügyi adatok feldolgozása után az utalandó adókról, bérutalásokról részletes listát, illetve a dolgozók részére bérjegyzéket küldünk emailen keresztül.
Munkaügyi szolgáltatásunk keretében nyilvántartásba veszük ügyfeleink új munkavállalóit, elkészítjük számukra a munkaszerződéseket és egyéb belépési dokumentumokat.
Ügyfeleink személyi állományát folyamatosan karbantartjuk a jogszabályoknak megfelelően. Elkészítjük ügyfeleinek a dolgozók munkaviszony megszűnésekor a kilépési dokumentumokat.
A munkaügyi adminisztráció során a be- és kilépéskor, munkaügyi adatok változása során automatikusan elkészítjük az ezzel kapcsolatos adatszolgáltatási kötelezettségeket elektronikusan az adóhatóságok felé.
A bérszámfejtés elkészítését követően a havi, negyedéves, éves rendszerességű bevallásokat elkészítjük és elektronikusan megküldjük az adóhatóságok részére.
Könyvelő irodánk eseti, illetve folyamatos jelleggel adó- és bérügyi képviseletet biztosít Ügyfeleink részére személyesen, valamint emailen keresztül az adóhatóságok előtt.
Könyvelő irodánk az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
- Adóhatósági észrevételek megírása és megküldése a hatóságok felé,
- A hatóságok felé regisztrációk, különféle adatszolgáltatások elkészítése,
- Közreműködés az adóhatósági ellenőrzéskor,
- Adóigazolások igénylése,
- Tanácsadás számviteli és adóügyi, üzletviteli kérdésekben.
Induló és már működő vállalkozások mentorálása:
Segítünk kialakítani a vállalkozások belső pénzügyi folyamatait, továbbá a megfelelő információt biztosítunk a szükséges vezető döntések meghozatalában napi működés során.
KATA-s egyéni vállalkozások indítása és mentorálása:
Vállalkozás indítása előtt konzultációt tartunk, hogy milyen adminisztrációs teendőket kell elvégezni, valamint a működés során milyen adózási kérdések merülnek fel. Elindítjuk az újonnan alakult vállalkozásokat, valamint eseti vagy folyamatos jelleggel támogatjuk működésüket.
Kérjen egyedi árajánlatot személyre szabottan.
Havi szolgáltatás csomagok**
* Vállakozásra szabott pontos díjat előzetes konzultáció alapján készítünk.